Media Effects (James Shanahan); John Wiley & Sons Limited

1680 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781509535781
  • Книги: Кинематограф, театр
  • ID:7025716
Где купить

Где купить (1)

Цена от 1680 р. до 1680 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
1680 р.
Электронная книга Кэшбэк до 14%

Наличие уточняйте
15.08.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Описание

Does exposure to media violence make us more violent? Do stereotypes in the media affect the way we see different social groups? Do media institutions play any role in social change? 

Media Effects

 is a concise introduction which studies the ways in which media use affects society. James Shanahan explores how researchers and society became interested in media effects, outlines the important developments in the field, and looks at how research on narrative is playing a progressively important role in revealing what we know. The book also provides a timely interweaving of different perspectives, ranging from concerned and critical voices within media studies to quantitative psychological approaches which tend to be more sceptical about powerful media effects. 

Concise and authoritative, 

Media Effects

 is the go-to text for students and scholars getting to grips with this fascinating and important topic.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-5095-3578-1


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 1344 р. - 2016 р.

Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство

Категория 1344 р. - 2016 р.

закладки (0) сравнение (0)

35 ms