Television in Transition (Группа авторов); John Wiley & Sons Limited

10012 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781444320688
  • Книги: Кинематограф, театр
  • ID:6512940
Где купить

Где купить (1)

Цена от 10012 р. до 10012 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
10012 р.
Электронная книга Кэшбэк до 14%

Наличие уточняйте
15.08.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Описание

Combining an exciting methodology alongside high-interest case studies, Television in Transition offers students of television a guide to a medium that has weathered the challenges of first-run syndication, a multi-channel universe, netlets, major media conglomerates, deregulation, and globalization–all in the space of twenty years. Examines a return in television programming to action narratives with individual (super) heroes intended to navigate this new, international, multi-channel universe Explores how television programming «translates» to new spatial geographies: different nations, cultures, broadcast systems; and different formats, distribution outlets, and screen sizes Looks at the value of a program's «afterlife,» the continued circulation, repackaging and repurposing of programming beyond its initial iteration Blends institutional and textual analyses in case studies of Highlander: The Series, Smallville, 24, and Doctor Who

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-4443-2068-8


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 8009 р. - 12014 р.

Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство

Категория 8009 р. - 12014 р.

закладки (0) сравнение (0)

46 ms