It's Not Just PR. Public Relations in Society; John Wiley & Sons Limited

3090 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118554098
  • Книги: Зарубежная образовательная литература
  • ID:6001058
Где купить

Где купить (1)

Цена от 3090 р. до 3090 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
3090 р.
Электронная книга Кэшбэк до 14%

Наличие уточняйте
15.08.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Описание

In the second edition of their award-winning book, W. Timothy Coombs and Sherry J. Holladay provide a broad and thorough look at the field of public relations in the world today and assess its positive and negative impact on society’s values, knowledge, and perceptions. Uses a range of global, contemporary examples, from multi-national corporations through to the non-profit sector Updated to include discussion of new issues, such as the role and limitations of social media; the emergence of Issues Management; how private politics is shaping corporate behavior; and the rise of global activism and the complications of working in a global world Covers the search within the profession for a definition of PR, including the Melbourne Mandate and Barcelona Principles Balanced, well organized, and clearly written by two leading scholars

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-55409-8


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 2472 р. - 3708 р.

Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство

Категория 2472 р. - 3708 р.

закладки (0) сравнение (0)

87 ms