- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
Academic Entrepreneurship. How to Bring Your Scientific Discovery to a Successful Commercial Product; John Wiley & Sons Limited
4947 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781118858929
- Книги: О бизнесе популярно
- ID:6000612
Где купить (1)
Цена от 4947 р. до 4947 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
The pathway to bringing laboratory discoveries to market is poorly understood and generally new to many academics. This book serves as an easy-to-read roadmap for translating technology to a product launch – guiding university faculty and graduate students on launching a start-up company. • Addresses a growing trend of academic faculty commercializing their discoveries, especially those supported by the National Science Foundation and National Institutes of Health • Offers faculty a pathway and easy-to-follow steps towards determining whether their discovery / idea / technology is viable from a business perspective, as well as how to execute the necessary steps to create and launch a start-up company • Has a light-hearted and accessible style of a step-by-step guide to help graduate students, post-docs, and faculty learn how to go about spinning out their research from the lab • Includes interviews by faculty in the disciplines of materials science, pharmaceuticals, medical devices, information technology, energy, and mechanical devices – offering tips and discussing potential pitfalls to be avoided
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Michele Marcolongo |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-118-85892-9 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 3957 р. - 5936 р.
Книги: Бизнес. Экономика, Экономика
Категория 3957 р. - 5936 р.