The Handbook of the Psychology of Communication Technology; John Wiley & Sons Limited

16503 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118426623
  • Книги: Зарубежная образовательная литература
  • ID:6000591
Где купить

Где купить (1)

Цена от 16503 р. до 16503 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
16503 р.
Электронная книга Кэшбэк до 14%

Наличие уточняйте
15.08.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Описание

The Handbook of the Psychology of Communication Technology offers an unparalleled source for seminal and cutting-edge research on the psychological aspects of communicating with and via emergent media technologies, with leading scholars providing insights that advance our knowledge on human-technology interactions. • A uniquely focused review of extensive research on technology and digital media from a psychological perspective • Authoritative chapters by leading scholars studying psychological aspects of communication technologies • Covers all forms of media from Smartphones to Robotics, from Social Media to Virtual Reality • Explores the psychology behind our use and abuse of modern communication technologies • New theories and empirical findings about ways in which our lives are transformed by digital media

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-42662-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 13202 р. - 19803 р.

Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство

Категория 13202 р. - 19803 р.

закладки (0) сравнение (0)

48 ms