- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
Business Ethics. An Ethical Decision-Making Approach; John Wiley & Sons Limited
8251 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781118393406
- Книги: Управление, подбор персонала
- ID:6000541
Где купить (1)
Цена от 8251 р. до 8251 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Business Ethics: An Ethical Decision-Making Approach presents a practical decision-making framework to aid in the identification, understanding, and resolution of complex ethical dilemmas in the workplace. Focuses exclusively on three basic aspects of ethical decision making and behavior—how it actually takes place, how it should take place, and how it can be improved Uses real-life examples of moral temptations and personal ethical dilemmas faced by employees and managers Discusses the biases, psychological tendencies, moral rationalizations, and impact of self-interest as impediments to proper ethical decision making Includes relevant examples of ethical misconduct and scandals appearing in the news media
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Mark S. Schwartz |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-118-39340-6 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 6600 р. - 9901 р.