American Idol After Iraq. Competing for Hearts and Minds in the Global Media Age; John Wiley & Sons Limited

8716 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781444310504
  • Книги: Кинематограф, театр
  • ID:5984367
Где купить

Где купить (1)

Цена от 8716 р. до 8716 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
8716 р.
Электронная книга Кэшбэк до 14%

Наличие уточняйте
15.08.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Описание

This dazzling little book explores the role of US media in foreign policy, not only at the present moment, but with an eye to the future. Written by a veteran Hollywood film executive and an internationally known columnist in foreign affairs Explains how American movies, TV shows, and pop music provide the images of America to the rest of the world, and the rest of the world to Americans Includes discussions of the cartoons of the Prophet Mohammed Danish daily newspapers, Tibetan monks censored out of Chinese TV news reports only to show up on You Tube, and the Vatican's assault on the Da Vinci Code movie Argues that Hollywood is a key player in the 'deep coalition' required to support a 'smart power' foreign policy and build a global cultural infrastructure that will make the world safe for interdependence

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-4443-1050-4


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 6972 р. - 10459 р.

Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство

Категория 6972 р. - 10459 р.

закладки (0) сравнение (0)

47 ms