Prime Ministers and the Media (Группа авторов); John Wiley & Sons Limited

13638 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470751947
  • Книги: Политика, политология
  • ID:6511382
Где купить

Где купить (1)

Цена от 13638 р. до 13638 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
13638 р.
Электронная книга Кэшбэк до 14%

Наличие уточняйте
15.08.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Описание

This book looks at the ways in which prime ministers manage and fail to manage their public communication. A timely examination of the ways in which prime ministers manage and fail to manage their public communication. Original in scope, covering political rumours, political cartoons and capital cities, in addition to more familiar topics. Sets contemporary analysis of Downing Street press secretaries, media barons and press conferences in fuller historical context than usual. Draws on public records, private papers and interviews by the author dating back to the 1960s.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-75194-7


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политология - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 10910 р. - 16365 р.

Книги: Политология

Категория 10910 р. - 16365 р.

закладки (0) сравнение (0)

55 ms