Building Global Biobrands (Francoise Simon, Philip Kotler, Kevin Sharer)

от 1160 р. до 4516 р.

  • Издатель: Simon & Schuster
  • ISBN: 9781439172902
  • EAN: 9781439172902

  • Книги: Книги на иностранных языках
  • ID:14911389
Где купить

Где купить (2)

Цена от 1160 р. до 4516 р. в 2 магазинах

МагазинЦенаНаличие
4516 р.
Повышенный кешбэк до 40%
Промокоды на скидку

27.09.2024
Яндекс.Маркет
5/5
1160 р.
Кэшбэк до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
23.06.2024
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

From medicine and defense to food and cosmetics, biotechnological breakthroughs are creating huge new global market opportunities as well as unprecedented challenges. Companies from mega-pharmaceuticals to infotech giants and biotech start-ups must radically rethink their business models. In the first book on the business of biotechnology, Francoise Simon and Philip Kotler combine their biotechnology and marketing ex-pertise to show managers how to innovate with bionetworks, win customers with biobrands, and create sustainable advantage worldwide.Simon and Kotler explain in clear nontechnical prose how innovation in the new biosector will be driven by a web of cross-industry collaborations, and in particular by three transforming forces: information technology, consumerism, and systems biology. With timely industry cases, the authors demonstrate that by capitalizing on these forces, companies from Hitachi and Siemens to Amgen and Pfizer could become the biotech leaders of the coming decades.The chapters on building and sustaining biobrands are the centerpiece of this indispensable book. Simon and Kotler present a powerful framework that will enable any manager to redefine and transform traditional models into a new branding paradigm: the global "targeted" model as an alternative to the global "mass market" model. The authors illustrate how each of these models has proven successful in launching such blockbuster drugs as Viagra, Lipitor, Rituxan, and Gleevec.Relevant to all industries impacted by biotechnology from consumer goods to industrial products, Building Global Biobrands is essential reading for every manager, marketer, analyst, and consultant who must understand the Biotech Century.Издательство Simon & SchusterМягкий переплетОбъем - 354 стр.Формат - 152x229 мм.ISBN 9781439172902Год издания: 2009

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ИздательствоSimon & Schuster
Тип обложкимягкая
Жанрпромышленный маркетинг
Возрастное ограничение12+
Автор(ы)


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на иностранных языках - издательство "Simon & Schuster"

Категория 928 р. - 1392 р.

Книги на иностранных языках

Категория 928 р. - 1392 р.

закладки (0) сравнение (0)

11 ms